|
|
|
Turnigy Multifunctional Wheel Nut Wrench
Specification:
17mm x 23mm Box Wrench
4mm & 5mm Hex key
|
|
|
|
|
Turnigy Starter for 2-stroke 160 & 90 Size Gas Engines.
A high efficiency motor combined with a reduced belt system make this a smooth starting and easy to hold starter motor. Equipped with an aluminum starter cone and round rubber insert for helicopter and airplane spinner cones.
Easy-press start switch makes starting easy without requiring heavy finger Pressure and a built-in finger-Guard promis
|
|
|
|
|
Replacement CDI Ignition for RCG 50CC Engines
TIP: Before suspecting your CDI ignition of being faulty, please ensure you have the spark-plug socket pushed all the way over the spark-plug head. In some cases this is extremely tight and requires alot of pressure.
|
|
|
|
|
Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů DLA dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
DLA 56 je prostřední z řady nabízených motorů.Jedná se o mírně podčtvercový motor s vrtáním 45mm a zdvihem 35mm.Kliková skřín je vyrobena s hliníkové slitiny a její povrch je leštěn.Píst je vybaven jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čep prochází jehlovými ložisky.Motor se montuje za zadní čelo na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby.Součástí balení jsou i distanční sloupky včetně spojovacího materiálu.Karburátor je membránový, dvoujjehlový opat
|
|
|
|
|
Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů DLA dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
DLA 112 je největší z řady nabízených motorů. Jedná se o mírně podčtvercový dvouválcový boxer,konstrukčně vycházejíci z motoru DLA 56 ze kterého převzal válce s vrtáním 45mm a zdvihem 35mm.Kliková skřín je vyrobena s hliníkové slitiny a její povrch je leštěn.Písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy prochází jehlovými ložisky.Motor se montuje za zadní čelo na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby.Součástí balení jsou i distanč
|
|
|
|
|
RCG quality engines have proven themselves the world over for quality and reliability.
The RCG-50 comes with the DA style ported head, giving plenty of power and easy tuning while still maintaining a smooth idle.
Dont bother with other over-priced engines. The RCG-50 is a high quality motor with more than enough power.
Specification:
CDI Electronic Ignition.
Carburettor
Performance: 5.2hp @ 7500rpm
Idle: 1350rpm
Thrust: 13.6kg @ 100mtr / 11.5kg @ 1800mtr (Above sea level)
Sugges
|
|
|
|
|
Replacement Complete Ignition Set for Single Cylinder Gas Engines
Specification:
Ignition Unit
Hall Sensor, Lead & Bracket
CM6 & 14mm style Plug Cap
Ignition Power Lead
Snake Wrap
Servo Lead Locks
|
|
|
|
|
DM-33 Gas engine w/CD-Ignition 3.8HP/33cc
Specification:
Engine type: single cylinder, 2-stroke, air-cooled
Bore x stroke: 37x30 mm
Piston displacement: 32.256cc
Max. power: 3.8HP/7,500rpm
7800RPM 18x8 2 blade wood prop
Min. idle rotating speed: 1900rpm
Rotate Speed: 1,700rpm-9,000rpm
Compression ratio: 8.0:1
Electronic ignition CDI
Spark plug: CM-6 style
Carburetor: Tillotson choke type/diaphragm carburetor
Start mode: Anticlockwise Push Prop Start
Dimensions: 185x120x160(210)
|
|
|
|
|
Turnigy Multifunctional Wheel Nut Wrench
Specification:
H17mm x H23mm Box
4mm & 5mm Hex key
|
|
|
|
|
The new 53cc twin boxer engine has two horizontally opposed 26.5cc cylinders providing 5.5hp of low vibration power.
The two cylinders dynamically balance the engine, making it a smoother running and more reliable idling engine than a single bore motor of the same size. Having double the spark this engine not only idles better, it also has quicker throttle response and a much nicer exhaust note!
Take note of the CNC machined crank and finely cast cylinder head. This is a quality
|
|
|
|
|
DM-111 Gas Engine 111cc/11.2HP/7500RPM - Similar in size, weight & power to DLA-112, features angled plugs, ideal for tight cowls & genuine Walbro Carb, all engines are factory run.
Specification:
Engine type: Boxer Twin cylinder, 2-stroke, air-cooled
Bore x stroke: 45x35 mm
Piston displacement: 111.33cc
Max. power: 11.2HP
Prop Rev: 6600RPM at 28x8 Prop Static Thrust: 34-35 kg
Prop Rev: 6850RPM at 28x10 2-blade wood prop
Compression ratio: 7.8:1
4.8-6.0V Electronic CDI ignition
|
|
|
|
|
Turnigy Piston Stopper
|
|
|
|
|
With its easy starting characteristics and reliable low-maintenance running the RCG 26cc is an excellent engine for large trainers or scale aircraft.
RCG quality engines have proven themselves the world over for quality and reliability.
Specification:
Displacement: 26cc
Weight: 1122g
Carburettor: (Japanese Walbro) Diaphragm & Butterfly valve.
Prop Speed: 1500 ~ 8000rpm
Max power: Over 1.95kw
Sug
|
|
|
|